nu am putut gasi un titlu potrivit pentru acest articol

Si aceasta pentru ca nu mai am cuvinte !! Este vorba de un strat nou de „micsunele” gasite pentru a nu stiu cata oara pe acelasi profil de hi5! Am avut deosebita placere de a o cunoaste personal. Credeti-ma: nu conteaza prima impresie, nu va mai bazati pe aceasta maxima, caci e falsa. Eu am avut surpriza sa vad ca acea mutrita de copil inocent ascunde multe ganduri ……………….putin ciudate. Lectura placuta :-j

imagine hi5 1

~ de felicia pe August 25, 2009.

Lasă un răspuns

 
